Szanowni Państwo, nasze serwisy internetowe wykorzystują pliki cookies, aby spełniać lepiej Państwa oczekiwania. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje dotyczące cookies »
Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu zarządzane jest przez Dyrektora, którego powołuje i odwołuje Zarząd Województwa Mazowieckiego na zasadach i w trybie przewidzianym w ustawie o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
Dyrektor zarządza muzeum przy pomocy wicedyrektora powoływanego i odwoływanego w trybie określonym w obowiązujących przepisach.
Dyrektorowi podlegają bezpośrednio wszyscy pracownicy Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
Tryb działania Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu
Podstawą prowadzenia rachunkowości w Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu są zasady określone w ustawie z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. Ust. 121, poz. 591 z późn. zm.) oraz szczegółowe zasady zawarte w rozdziale 3 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej ( Dz. Ust. z 1997 r. nr 110, poz. 721 z późn. zm.). Podstawą gospodarki finansowej Muzeum im. J. Malczewskiego w Radomiu jest roczny plan finansowy ustalony przez Dyrektora i opiniowany przez Radę Muzeum. Muzeum bieżące koszty działalności i zobowiązań pokrywa z uzyskiwanych przychodów i dotacji Zarządu Województwa Mazowieckiego. Przychodami Muzeum są:
dotacja podmiotowa,
dotacje celowe,
przychody własne (m.in. bilety, najem lokalu, sprzedaż czasopism)
środki otrzymywane od osób fizycznych i prawnych,
inne przychody.
Osoba wytwarzająca informację: Wilczyński Bartłomiej Data wytworzenia informacji: 01-03-2010 Osoba wprowadzająca informację: Data wprowadzenia informacji: 28-12-2012